(01/03) What to do in Melbourne... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Maite - WaarBenJij.nu (01/03) What to do in Melbourne... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Maite - WaarBenJij.nu

(01/03) What to do in Melbourne...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

01 Maart 2004 | Australië, Melbourne

G'day Mates (en maid Niek)
 
Er is volgens mij ongeveer een weekje voorbij sinds me vorige E-mail dus heb weer ff zin een verhaaltje te typen. Ik probeer het deze keer kort te houden, heb ook niet zoveel beleefd. Ben donderdag in Sydney vertrokken met de Oz-experience naar Melbourne. Dit zijn op zich gave tochtjes met een bus vol backpakkers maar wel redelijk duur. Dus ik weet niet of ik hiervan nog vaker gebruik ga maken, eerst andere opties proberen. Maar de komende week zit ik nog in Melbourne omdat er hier toevallig een paar race-autootjes voorbijkomen komend weekend.
 
Ofwel Mark heeft een kaartje weten te bemachtigen voor de GP opening van het seizoen! 4 dagen rondlopen over grote delen van de track, echt vet.
Bob en Sebastian (twee mede backpackers die in dezelfde 'travel-active' groep zitten) hebben vanuit Sydney alles al geregeld, ik heb de knoop vandaag pas doorgehakt, ben er nu min of meer 'toevallig' toch. Heb er echt zin in en we gaan er met zijn drietjes een leuk weekendje van maken!
 
Net btw de eerste F1-car gezien toen een jaguar uit de Mayers (soort van overdreven grote V&D) kwam rollen, mocht er helaas niet in gaan zitten :(
 
Ondertussen ben ik aan het kijken hoe de 'great ocean road' af te leggen. Dit schijnt een supermooie route te zijn ten zuidoosten van Oz (Melbourne - Addelate) geheel langs de kust (goh). Touringcars, auto huren, me tijdelijk inkopen bij andere backpackers, donno yet.
 
Maar nu wordt ik van de PC geplukt door een gast die ik gisteren ontmoet heb die van plan was om te gaan vissen met een paar man, dus ik blijk nu te gaan vissen ofzo? Bootje en hengel huren met een paar man, uhm owk... Ik laat het wel een x horen of ik iets 'moois' gevangen heb down here. :)
 
Groeten,
 
Mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Welkom op mijn blog!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 66365

Voorgaande reizen:

31 Oktober 1980 - 31 December 2020

Overige bezochte landen

03 November 2015 - 28 November 2015

Argentinië en Chili

29 December 2014 - 13 Januari 2014

Zuid-Afrika, Swaziland en Lesotho

07 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Vietnam en Laos

23 September 2010 - 09 April 2011

Zuid-Amerika

11 November 2008 - 19 November 2008

Egypte

10 September 2007 - 26 September 2007

Noorwegen

09 Januari 2006 - 11 Februari 2006

Ecuador

17 Februari 2004 - 07 November 2004

Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: