(01/03) What to do in Melbourne... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Maite - WaarBenJij.nu (01/03) What to do in Melbourne... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mark Maite - WaarBenJij.nu

(01/03) What to do in Melbourne...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

01 Maart 2004 | Australië, Melbourne

G'day Mates (en maid Niek)

Er is volgens mij ongeveer een weekje voorbij sinds me vorige E-mail dus heb weer ff zin een verhaaltje te typen. Ik probeer het deze keer kort te houden, heb ook niet zoveel beleefd. Ben donderdag in Sydney vertrokken met de Oz-experience naar Melbourne. Dit zijn op zich gave tochtjes met een bus vol backpakkers maar wel redelijk duur. Dus ik weet niet of ik hiervan nog vaker gebruik ga maken, eerst andere opties proberen. Maar de komende week zit ik nog in Melbourne omdat er hier toevallig een paar race-autootjes voorbijkomen komend weekend.

Ofwel Mark heeft een kaartje weten te bemachtigen voor de GP opening van het seizoen! 4 dagen rondlopen over grote delen van de track, echt vet.
Bob en Sebastian (twee mede backpackers die in dezelfde 'travel-active' groep zitten) hebben vanuit Sydney alles al geregeld, ik heb de knoop vandaag pas doorgehakt, ben er nu min of meer 'toevallig' toch. Heb er echt zin in en we gaan er met zijn drietjes een leuk weekendje van maken!

Net btw de eerste F1-car gezien toen een jaguar uit de Mayers (soort van overdreven grote V&D) kwam rollen, mocht er helaas niet in gaan zitten :(

Ondertussen ben ik aan het kijken hoe de 'great ocean road' af te leggen. Dit schijnt een supermooie route te zijn ten zuidoosten van Oz (Melbourne - Addelate) geheel langs de kust (goh). Touringcars, auto huren, me tijdelijk inkopen bij andere backpackers, donno yet.

Maar nu wordt ik van de PC geplukt door een gast die ik gisteren ontmoet heb die van plan was om te gaan vissen met een paar man, dus ik blijk nu te gaan vissen ofzo? Bootje en hengel huren met een paar man, uhm owk... Ik laat het wel een x horen of ik iets 'moois' gevangen heb down here. :)

Groeten,

Mark