Op weg naar ??? - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Mark Maite - WaarBenJij.nu Op weg naar ??? - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Mark Maite - WaarBenJij.nu

Op weg naar ???

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

22 September 2010 | Nederland, Oostrum

Hallo allemaal!

Hier is dan mijn eerste post sinds jaren! Het is weer tijd om te gaan backpacken! Na terugkomst uit Australie kwam met de jaren steeds meer het idee dat ik nog eenmaal zo'n reis wil maken. Dus daar gaan we dan!

Ik zal hier, waarschijnlijk erg onregelmatig, mijn verhaal doen. Hopelijk kan ik voor het eind van het weekend laten weten dat ik het land uit ben en waar ik terecht gekomen ben.

Allemaal alvast veel leesplezier!
Als laatste wil ik iedereen nog bedanken voor een erg leuke tijd de afgelopen weken! Het was leuk iedereen nog gezien te hebben en één(en soms een paar te veel) drankjes te nemen op een mooie toekomst. Voor mij en voor jullie!

Tot snel op deze site, msn, mail of skype. Tot volgend jaar in levende lijve!

Groet,

Mark

• 23 September 2010 - 08:00

Richard:

Ha Mark, we hebben elkaar niet meer gesproken, maar ik wens je heel heel vele plezier! Ik ben heel erg benieuwd in welke landen je uitkomt. Zuid-Amerika is super, dus geniet ervan!

Groeten,
    Richard