Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Corrientes, Argentinië van Mark Maite - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Corrientes, Argentinië van Mark Maite - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

26 December 2010 | Argentinië, Corrientes

Hallo allemaal!

Even een tussendoortje, hopelijk vind ik binnenkort meer tijd om mijn fietsavontuur verder te beschrijven.

Ivm een uitval van internet in Salta kon ik niet op tijd deze wens versturen. Helaas...

Maar dus bij deze!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf totaal niet in de kerstsfeer ben. Nu, 2e kerstdag is het wederom 40+ graden, geen sneeuw, geen familie en geen speciaal eten geven mij nou niet direct een kerst gevoel terwijl ik waarschijnlijk nooit dichter bij de eerste kerstavond zal komen:

Na een lange reis door de hitte, slapend in de open lucht, weinig eten en drinken, geen familie en vrienden om je heen behalve wat ezels en misschien zelfs een os. Alleen waren er maar twee wijzen uit het oosten ipv 3!

Als dat geen kerst is....

Maargoed, gisteravond als twee rode kerstballen gebroken de stad in komen rollen... Na de eerste twee weken wist ik hoe kapot je kan gaan in de bergen. Nu weet ik dat het ook op het Vlakke kan. In 5 dagen Bijna 700 km afgelegd over een lange saaie weg. Temperaturen tot 47 graden, een enkele stormachtige morgen vol tegen de wind in...

De eerste 2000 km zitten erop, nog 1000 te gaan! Maar nu eerst naar Iguazu!!

Een uitgebreid verslag van leg 3 en 4 volgt hopelijk snel!

Mis jullie!

X Mark

• 26 December 2010 - 18:17

Mia Lenssen:

ha wijze uit het Oosten.

Wie had dat gedacht dat jullie die bare tocht zouden maken naar ............?????????? om dan een kerstgroet naar ons te sturen. Dat is Kracht,durf, en doorzetting vermogen.
    Nou Nou Zwaar Zwaar daar twijfelen we zeker niet aan.
    Als je aan het mijmeren bent met de 3 wijze uit het Oosten zullen ze jullie wel helpen:):)
    Het meeste werk is toch voor jullie zelf op de goede en slecht begaanbare wegen.
    De Engel vliegt nog steeds met jullie mee, zij heeft het minder zwaar in de lucht.
    Mark en alex fijn om weer iets gehoord te hebben. de rest hebben we via skyp besproken. liefs Pap en Mam.

• 26 December 2010 - 18:25

Mia Lenmssen:

Mark
    Die Os en de Ezel ...........op jullie lijf geschreven :):).
    En dan nog 2 wijze uit het Oosten nou ja, dan is er toch een heel goed Kerst gevoel op die afstand.
    geweldig ik pik een traanje weg dat jij het zo omschrijft Geweldig met jou humor ...........mijn plekkie is geraakt.
    liefs.een trotse mam.