Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Corrientes, Argentinië van Mark Maite - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Corrientes, Argentinië van Mark Maite - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

26 December 2010 | Argentinië, Corrientes

Hallo allemaal!

Even een tussendoortje, hopelijk vind ik binnenkort meer tijd om mijn fietsavontuur verder te beschrijven.

Ivm een uitval van internet in Salta kon ik niet op tijd deze wens versturen. Helaas...

Maar dus bij deze!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf totaal niet in de kerstsfeer ben. Nu, 2e kerstdag is het wederom 40+ graden, geen sneeuw, geen familie en geen speciaal eten geven mij nou niet direct een kerst gevoel terwijl ik waarschijnlijk nooit dichter bij de eerste kerstavond zal komen:

Na een lange reis door de hitte, slapend in de open lucht, weinig eten en drinken, geen familie en vrienden om je heen behalve wat ezels en misschien zelfs een os. Alleen waren er maar twee wijzen uit het oosten ipv 3!

Als dat geen kerst is....

Maargoed, gisteravond als twee rode kerstballen gebroken de stad in komen rollen... Na de eerste twee weken wist ik hoe kapot je kan gaan in de bergen. Nu weet ik dat het ook op het Vlakke kan. In 5 dagen Bijna 700 km afgelegd over een lange saaie weg. Temperaturen tot 47 graden, een enkele stormachtige morgen vol tegen de wind in...

De eerste 2000 km zitten erop, nog 1000 te gaan! Maar nu eerst naar Iguazu!!

Een uitgebreid verslag van leg 3 en 4 volgt hopelijk snel!

Mis jullie!

X Mark

  • 26 December 2010 - 18:17

    Mia Lenssen:

    ha wijze uit het Oosten.

    Wie had dat gedacht dat jullie die bare tocht zouden maken naar ............?????????? om dan een kerstgroet naar ons te sturen. Dat is Kracht,durf, en doorzetting vermogen.
    Nou Nou Zwaar Zwaar daar twijfelen we zeker niet aan.
    Als je aan het mijmeren bent met de 3 wijze uit het Oosten zullen ze jullie wel helpen:):)
    Het meeste werk is toch voor jullie zelf op de goede en slecht begaanbare wegen.
    De Engel vliegt nog steeds met jullie mee, zij heeft het minder zwaar in de lucht.
    Mark en alex fijn om weer iets gehoord te hebben. de rest hebben we via skyp besproken. liefs Pap en Mam.

  • 26 December 2010 - 18:25

    Mia Lenmssen:

    Mark
    Die Os en de Ezel ...........op jullie lijf geschreven :):).
    En dan nog 2 wijze uit het Oosten nou ja, dan is er toch een heel goed Kerst gevoel op die afstand.
    geweldig ik pik een traanje weg dat jij het zo omschrijft Geweldig met jou humor ...........mijn plekkie is geraakt.
    liefs.een trotse mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Welkom op mijn blog!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 66368

Voorgaande reizen:

31 Oktober 1980 - 31 December 2020

Overige bezochte landen

03 November 2015 - 28 November 2015

Argentinië en Chili

29 December 2014 - 13 Januari 2014

Zuid-Afrika, Swaziland en Lesotho

07 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Vietnam en Laos

23 September 2010 - 09 April 2011

Zuid-Amerika

11 November 2008 - 19 November 2008

Egypte

10 September 2007 - 26 September 2007

Noorwegen

09 Januari 2006 - 11 Februari 2006

Ecuador

17 Februari 2004 - 07 November 2004

Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: