I'll be back... - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Maite - WaarBenJij.nu I'll be back... - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Maite - WaarBenJij.nu

I'll be back...

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

01 April 2011 | Peru, Lima

I'll be back...

zei een jeugdidool meer dan eens. En nu kan ik hem quoten! Want zoals je hier links kan zien, kom ik op 9 april 2011 aan op schiphol!

Maar ook kan ik deze quote gebruiken omdat ik zeker weet dat dit niet mijn laatste keer hier in Zuid Amerika is! Ik wil nog zoveel zien en nog zoveel doen.... Maar dat bewaar ika dus voor de volgende keer!

De landen van Midden Amerika, Galapagos Eilanden, Brazilie (zomer 2014? ;)), Colombia, Patagonie)... Of zelfs de zuidpool??

Of terug naar Ecuador, wat deze keer door de ontstaande route helaas niet gelukt is, terug naar Peru en Bolivia.

Terug voor de sfeer, cultuur, het eten, de mensen die ik heb leren kennen... Wie weet terug op een fiets? Iets anders waar ik nu niet aan kan denken? In ieder geval moet ik de volgende keer echt weer eens duiken... Hoewel ik geen planning had mbt de hele reis (en kijk waar je dan terecht komt!), had ik wel verwacht dat ergens te gaan doen...

Dus... I'll be back!

Mark

• 02 April 2011 - 12:09

Mialenssen:

Ha Mark.
    Is het waar wat ik lees. Welkom in Oostrum wij zijn blij je weer te zien en te horen.
    Laat even weten hoe laat je bij ons in het land bent.
    Liefs mam

• 03 April 2011 - 19:57

Elles:

Jaaaaaaa! Wat leuk, je komt weer fijn naar huis;) We komen je zaterdag ophalen!!!! xxx

• 03 April 2011 - 21:49

Niek:

Hey Mark,

Leuk dat je weer terugkomt! Als je terug bent snel maar iets afspreken en eens kijken hoe het met je Spaans is ;)

Feliz viaje!

• 11 April 2011 - 21:01