And.... Peru it is! - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Maite - WaarBenJij.nu And.... Peru it is! - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Maite - WaarBenJij.nu

And.... Peru it is!

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

24 September 2010 | Peru, Lima

Hallo, bij deze even een berichtje dat ik ben aangekomen! (20 kilo bagage bijna, hmmz...)

Gisteren stond ik na wat gebruikelijke NS-vertraging om 11 uur in de ochtend op schiphol. Daar heb ik alle balies afgelopen voor een vlucht naar Zuid Amerika te vinden. Eigenlijk kon ik alleen via KLM, Luftansa en Iberia richting Zuid-Amerika.

Onverhoopt ooit van plan last minute te gaan zoals ik? Hopen op goedkope lastminute of standby tickets? Nou uh, als je het voor het geld doet niet doen dus. Heeft geen zin, daar doen ze (op schiphol) niet (meer?) aan. Maar toch vind ik het wel mooi om ervaren te hebben. Ergens in een hostel dit berichtje typen (gratis WIFI!) terwijl ik een dag geleden nog niet wist waar ik terecht zou komen.

Gelukkig kon ik wel voor de gewone prijzen mee en had ik een paar opties. Uiteindelijk ben ik om 15.30 vertrokken met Iberia via Madrid naar Lima in Peru.

Daar ben ik nu net een kleine twee uur gelden aangekomen. Ik heb heerlijk geslapen en gegeten in het vliegtuig. Hier is het nu half 8 's ochtends, 7 uur vroeger dan in NL. Tijd genoeg om vandaag eens wat informatie in te gaan winnen over wat er allemaal te doen is in Peru.

I'll keep you posted!

  • 24 September 2010 - 13:04

    Mia Lenssen:

    Ha Tijdelijk Amerikaantje
    Je avontuur is gestard.Liefs Mam en Pap.

  • 24 September 2010 - 20:56

    Lske:

    klinkt als...

    Mark;)

    Fijn dat je veilig bent aangekomen
    x

  • 25 September 2010 - 20:02

    Kaat:

    hee markie!!

    fijn dat je goed bent aangekomen!!!heb je mijn sms gehad? is het lekker weer in peru?groeten aan joran en wel foto's plaatsen op deze site he!!

    xx kaat

  • 26 September 2010 - 09:12

    Niek:

    Hey Mark, goed te horen dat je bent aangekomen! Ticket voor een prikkie was het dus niet? Lima hectische stad? Diviértete, ofwel: veel plezier!!

    Niek

  • 26 September 2010 - 09:40

    Carst & Joeke:

    Hey Mark,

    Goed om te horen dat je een vlucht naar Zuid-Amerika hebt gevonden en goed bent aangekomen.

    We zijn benieuwd wat je van plan bent te gaan doen daar.

    Geniet ervan!

    ps.@ Carst: hoe zit het met de wc's op de gang ;)?

  • 26 September 2010 - 15:29

    Mark:

    Hallo, bedankt voor de reacties!

    @Kaat: SMS gehad, je hebt je antwoord hier al gevonden ;)

    @Carst: Tis nog veel erger! Mensen van andere kamers moeten op onze kamer naar de plee en douche! :)

  • 27 September 2010 - 12:27

    Tante Leny Oom Henk:

    Hallo Mark,

    veel plezier en "studiegenot"in het verre Zuid-Amerika.

  • 27 September 2010 - 21:40

    Inkie:

    Ola brother! Fijn te horen dat je goed gearriveerd bent. Ik nam donderdag met de mededeling dat je naar Madrid zou gaan... grappig. De dag erna was ik in Malaga geland en daarna doorgereden naar Marbella. Daar met 5 ex-collega's heerlijk een weekendje 'los'.
    Dus ik heb ook een goed weekend achter de rug. Gisteravond teruggekomen en vandaag alweer gewerkt.
    Komend weekend wordt het rustiger, gelukkig. De afgelopen weekenden waren erg gezellig met feestjes, waaronder die van jou :) en bruiloften. Maar nu even tijd nodig om bij te komen, hahaha.

    Jij veel plezier met je ontdekkingsreis. Ik hoop dat er vriendelijke mensen wonen en dat je al wat meer spaans kan dan ik.
    Buenas noches! Inkie

  • 29 September 2010 - 18:57

    Bob Burki:

    He Mark avontuurtje weer van start zie ik, lekker zeg! Toch voor Peru gekozen, niet verkeerd moet volgens mij wel mooi zijn en lekker zomers weertje.. Goede reis en veel plezier daar

  • 28 Oktober 2010 - 16:12

    Annemie:

    he mark even wat groetjes uit tilburg .ik hoop dat het daar lekkerder weer is als bij ons hier is het nat en koud.je bent natuurlijk al een beetje gezetteld en wat spaanse lessen gaan volgen dan kan je avontuur echt beginnen als je de taal wat beter kent ik hoop nog wat te horen veel plezier en denk af en toe aan de thuis blijvers groeten van annemie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Welkom op mijn blog!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 66366

Voorgaande reizen:

31 Oktober 1980 - 31 December 2020

Overige bezochte landen

03 November 2015 - 28 November 2015

Argentinië en Chili

29 December 2014 - 13 Januari 2014

Zuid-Afrika, Swaziland en Lesotho

07 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Vietnam en Laos

23 September 2010 - 09 April 2011

Zuid-Amerika

11 November 2008 - 19 November 2008

Egypte

10 September 2007 - 26 September 2007

Noorwegen

09 Januari 2006 - 11 Februari 2006

Ecuador

17 Februari 2004 - 07 November 2004

Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: